אנו בתנובה מייחסים חשיבות רבה להנגשת שירותינו לאנשים עם מוגבלות. אנו פועלים רבות ובאופן מתמיד לביצוע התאמות בהתאם להוראות הנגישות הקבועות בדין ואף מעבר לכך, תוך הסתייעות בגורמי מקצוע, במטרה להעניק ללקוחותינו עם מוגבלות שירות נגיש וחוויית לקוח מיטבית.
נגישים בשבילך באינטרנט
אתר האינטרנט של תנובה הונגש במטרה לאפשר גלישה נוחה וזמינה עבור אנשים עם מוגבלות. האתר עומד בדרישות הדין הישראלי להנגשת אתרי אינטרנט ובדרישות התקן הישראלי 5568, קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט, ברמה AA, המבוסס על התקן הבינלאומי WCAG 2.0.
אתר האינטרנט משתמש בשירותי הנגשה של חברת "נגיש בקליק" ומופעלת באמצעות שרת הנגשה ייעודי.
תנובה לשירותך
בכל שאלה, בקשה או בעיה בנושא נגישות אנא פנו לרכז הנגישות . על מנת לאפשר טיפול יעיל אנא הקפידו לכלול תיאור מלא של פנייתכם (כמו ציון מרכז השרות והפעולה הרלבנטיים או במקרה של אתר האינטרנט ציון הפעולה או דף התוכן אליו גלשתם, סוג הדפדפן, והקושי בו נתקלתם) וכמובן פרטים אישיים ליצירת קשר.
פרטי יצירת קשר עם רכזת הנגישות של קבוצת תנובה: סיגל שמש, מייל: pniyot.negishuta@tnuva.co.il, טלפון: 08-6832700
כתובת למשלוח דואר: קבוצת תנובה, יגיע כפיים 21, פתח תקווה
אתר תנובה
האתר (tnuva.co.il) מופעל על ידי תוכנת הנגשה של חברת "נגיש בקליק" ומופעלת באמצעות שרת הנגשה ייעודי. התוכנה מאפשרת לאתר להיצמד להנחיות לנגישות תכנים באינטרנט WCAG 2.1 לרמה AA. התוכנה כפופה לתנאי השימוש של היצרן. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף.
אחריות
יש לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים, באתר, ייתכן ויתגלו חלקים או יכולות באתר שטרם הונגשו. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות.
אחריות השימוש בתוכנה, ואופן היישום של התוכנה הינו באחריות בעלי האתר או כל צג ג' מטעם בעלי-האתר שביצע את תהליך הטמעת המוצר.
הסדרי הנגישות אתר תנובה
1. ארגוננו פועל ומקדם את נושא הנגישות . אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים להינות מנגישות מלאה לשרותי הארגון. מטרתו של חלק זה באתר ליידע אותך כיצד ניתן להנות מהסדרי הנגישות של הארגון. במידה ויש לך שאלות, הצעות שיפור נשמח לקבל את פנייתך ולסייע.
2. מוקד שירות צרכנים
מוקד שירות הצרכנים של תנובה מעניק שירות בנושאים השונים לפונים לקבוצת תנובה.
המענה הטלפוני האוטומטי במרכז השירות של תנובה הינו נגיש ומאפשר פנייה בשירות נגיש לפונה.
ניתן לפנות למוקד טלפונית וגם בכתב באמצעות דואר אלקטרוני, פייסבוק, דואר רגיל ובאמצעות פקסימיליה.
טלפון – 1800-666-244
דואר אלקטרוני – moked@tnuva.co.il
כתובת למשלוח דואר – ת.ד 403 אשקלון
פקס – 08-6832030
3. מוקד מכירות ושירות
מוקד המכירות והשירות, מעניק שירות לכל סוגי הקמעונאיים בארץ.
המענה הטלפוני האוטומטי במרכז המכירות והשירות של תנובה הינו נגיש ומאפשר פנייה בשירות הנגיש לפונה.
ניתן לפנות למוקד טלפונית, בכתב באמצעות הווטסאפ במספר 052-3124010.
טלפון מכירות : 2889* /086832233 שירות לקוחות: 6617/086832050*
כתובת למשלוח –מרכז מכירות קונצרני- ת.ד 403 אשקלון
4. משרדי הנהלת קבוצת תנובה
משרדי קבוצת תנובה נמצאים בפתח תקווה ברחוב יגיע כפיים 21
האמצעים הנגישים באתר הם:
חניית נכים
עליה באמצעות רמפה ומעלית
שירותי נכים
טלפון: 036904000
5. אתר אינטרנט https://www.tnuva.co.il
אם נתקלת בקושי לגלוש באתר או יש לך הערה בנושא , צור קשר באחת מהדרכים הבאות:
שם הרכז: סיגל שמש, מייל: pniyot.negishuta@tnuva.co.il, טלפון: 08-6832700
כתובת למשלוח דואר: קבוצת תנובה, יגיע כפיים 21, פתח תקווה
6. נגישות מוקד שירות צרכנים, נגישות מוקד שירות לקוחות
קבוצת תנובה, חברת המזון המובילה בישראל, המושרשת עמוק בחברה הישראלית מזה כ-85 שנה, מקפידה לאורך כל שנות פעילותה על מעורבות בפעילות בקהילה, מתוך מודעות לקבוצות ולמגזרים שונים באוכלוסייה וערנות לצורכיהם השונים.
קבוצת תנובה ומוקד שירות הצרכנים שלה, גאים להיות הראשונים במתן שירות טלפוני נגיש עבור אוכלוסייה בעלת מוגבלויות.
שירות טלפוני נגיש ודרכי פניה נוספות
המענה הטלפוני האוטומטי במרכז השירות של תנובה הינו נגיש ומאפשר הפנייה בשירות נגיש לפונה.
ניתן לפנות למוקד טלפונית וגם בכתב באמצעות דואר אלקטרוני, פייסבוק, דואר רגיל ובאמצעות פקסימיליה.
דרכי פניה:
מייל: moked@tnuva.co.il
טלפון – 1800-666-244
כתובת למשלוח – ת.ד 403 אשקלון
פקס – 08-6832030
מוקד הצרכנים הנגיש הוא מוקד שירות טלפוני ואינטרנטי לכל דבר, המעניק שירות לאנשים עם מוגבלויות.
בהדרכתם המקצועית של נציגי עמותת "נגישות ישראל" הותאם מערך השירות הטלפוני כדי לתת מענה לבעלי צרכים מיוחדים, כגון כבדי שמיעה, ראיה, בדגש על התאמה לצרכים של כל לקוח.
לנוחיותכם, התאמנו את גודל הגופן בתכתובת הניירת של המוקד הנגיש, והמידע נשלח במעטפות בפתיחה קלה. במערכת הקולית של השירות קיים מענה המנותב ישירות למוקד הנגיש ובו הותאמה הקריינות לצרכי כבדי השמיעה.
תאריך עדכון אחרון 01.05.24