נגישות

תזונה נכונה לילדים

גילאי 4-12

טיפים - תזונה נכונה לילדים

טיפים - תזונה נכונה לילדים

הקפידו על כך שילדכם יצרוך משקה פרוביוטי מדי יום

צוות דיאטניות תנובה

אורח החיים המודרני גורם לנו להיות חשופים לתנאים סביבתיים מזיקים ומגביר את הצורך של הגוף להתגונן. צריכה של משקה פרוביוטי באופן יומיומי הוכחה כתורמת לבריאות מערכת החיסון ומערכת העיכול בעיקר אצל ילדים

"איזה כריך להכין לך מחר?" - כן, הסדירו עניין זה עוד בערב בכדי למנוע חיכוכים מיותרים בבוקר. אפשר להעניק לאחד הילדים את תפקיד הרשם: עליו לפנות לילדי הבית בסוף היום ולהכין רשימת בקשות כריכים מסודרת אותה יתלה על המקרר

פיצה הינה בחירה טובה בקטגוריה זו היות והילד מקבל גם מנת חלב וגם נוגדי חמצון המצויים ברוטב העגבניות. באשר למאכלי ג'אנק פוד אחרים, ניתן להכין בבית באופן בריא יותר: צ'יפס - אפשר לאפות בתנור במקום לטגן, המבורגר - ניתן להכין מבקר רזה וטחון

על מנת ליעל את ספיגת הסידן בגוף, מומלץ שלא לרכז את צריכת מוצרי החלב רק בארוחה אחת, אלא לפזר אותה לאורך היום

רוצים לעודד ילדים לאכול מאכלים בריאים? שתפו אותם בהכנתם. ילדים תמיד יאכלו יותר בשמחה מאכלים שהם היו שותפים להכנתם

ילד לא חייב לאכול מדי יום את כל רכיבי התזונה המומלצים לו. זה יכול להיות ממוצע של שבוע ואף יותר

זה עלול כמובן ליצור חסך אצל הילד שיושלם במקומות אחרים. בחרו כל פעם חטיף אחד או שניים כדי להימנע מחוסר גיוון שגורר אכילה מוגברת

כך גם תהנו מהשהות המשפחתית וגם תתרמו לבריאות הפיזית והנפשית של הילד

שלחו לנו שאלה

יש לכם שאלה? שתפו אותנו
יש למלא שם פרטי ומשפחה
יש למלא דוא"ל חוקי
יש למלא כותרת