5 כללים לבניית תפריט יומי בריא לבני המשפחה

5 כללים לבניית תפריט יומי בריא לבני המשפחה

מומלץ לרשום על לוח במטבח שיהיה תמיד מולכם.

  1. הקפידו על ארוחת בוקר לפני היציאה לבית הספר או לעבודה.
  2. הצטיידו בכריכים, ירקות, פירות ומים לשתייה, לבית הספר או לעבודה וזאת כדי להפחית עד כמה שניתן קניית מזון עתיר שומן מחוץ לבית.
  3. הקפידו שהתפריט היומי שלכם ושל בני המשפחה יכיל מנה בשרית אחת או תחליף לבשר- כמו עדשים, חומוס, אפונה, פול, שעועית לבנה וכד')
  4. השתדלו לאכול בין 5 ל-7 מנות ירק ופרי מצבעים שונים עם הקליפה.
  5. הקפידו לאכול 3-4 מנות מקבוצת החלב ומוצריו העשירים בסידן החיוני לבניית העצם- העדיפו  מוצרי חלב עד 5% שומן