הסדרי הנגישות אתר תנובה

1. ארגוננו פועל ומקדם את נושא הנגישות בליווי עמותת נגישות ישראל. אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים להינות מנגישות מלאה לשרותי הארגון. 

מטרתו של חלק זה באתר ליידע אותך כיצד ניתן להינות מהסדרי הנגישות של הארגון. 
במידה ויש לך שאלות, הצעות שיפור נשמח לקבל את פנייתך ולסייע.

2. מוקד שירות צרכנים

מוקד שירות הצרכנים של תנובה מעניק שירות בנושאים השונים לפונים לקבוצת תנובה.

המענה הטלפוני האוטומטי במרכז השירות של תנובה הינו נגיש ומאפשר פנייה בשירות נגיש לפונה. 

ניתן לפנות למוקד טלפונית וגם בכתב באמצעות דואר אלקטרוני, פייסבוק, דואר רגיל ובאמצעות פקסימיליה. 

טלפון-  1800-666-224
דואר אלקטרוני- moked@tnuva.co.il
כתובת למשלוח דואר- ת.ד 403 אשקלון 
פקס- 08-6832030

 
 

3. מוקד מכירות ושירות 

 
מוקד המכירות והשירות, מעניק שירות לכל סוגי הקמעונאיים בארץ. 
 
המענה הטלפוני האוטומטי במרכז המכירות והשירות של תנובה הינו נגיש ומאפשר פנייה בשירות הנגיש לפונה. 
 
ניתן לפנות למוקד טלפונית, בכתב באמצעות פקסימיליה, ובהודעות sms
 
טלפון מכירות : 2889* /086832233 שירות לקוחות : 6617/086832050*
כתובת למשלוח –מרכז מכירות קונצרני- ת.ד 403 אשקלון 
פקס – 036986597
מספר לסמס -055-7000183

4. משרדי הנהלת קבוצת תנובה

משרדי קבוצת תנובה נמצאים בסינמה סיטי גלילות. 
האמצעים הנגישים באתר הם:
חניית נכים
עליה באמצעות רמפה ומעלית 
 
טלפון: 036904000

5. אתר אינטרנט – www.tnuva.co.il

אם נתקלת בקושי לגלוש באתר או יש לך הערה בנושא , צור קשר באחת מהדרכים הבאות:
שם הרכז: אברי לאופר
טלפון: 1800-666-244
פקס: 086832030
דואר אלקטרוני: moked@tnuva.co.il