נגישות

הסדרי נגישות מוקד צרכנים:
מוקד הצרכנים של תנובה, הינו מוקד המעניק שירות בנושאים השונים לפונים
לחברת תנובה.
שירות טלפוני נגיש ודרכי פניה נוספות
המענה הטלפוני האוטומטי במרכז השירות של תנובה הינו נגיש ומאפשר הפנייה בשירות נגיש לפונה.
ניתן לפנות למוקד טלפונית וגם בכתב באמצעות דואר אלקטרוני, פייסבוק, דואר רגיל ובאמצעות פקסימליה.

דרכי הפניה:
טלפון - 1800-666-244
דואר אלקטרוני - moked@tnuva.co.il
כתובת למשלוח - ת.ד 403 אשקלון 
פקס - 08-6832030

אתר האינטרנט - www.tnuva.co.il
אתר האינטרנט הונגש באמצעות רכיב USER 1sT  

הסדרי  נגישות מוקד מכירות ושירות לקוחות קונצרני 
מוקד המכירות והשירות לקוחות של תנובה, הינו מוקד המעניק שירות  לכל סוגי הקמעונאיים בארץ  

שירות טלפוני נגיש ודרכי פניה נוספות

המענה הטלפוני האוטומטי במרכז המכירות והשירות של תנובה הינו נגיש ומאפשר הפנייה בשירות נגיש לפונה.

ניתן לפנות למוקד טלפונית , בכתב באמצעות פקסימיליה ובהודעת סמס .
 
 
דרכי פניה:

טלפון מכירות : 2889 */086832233 שירות לקוחות : 6617/086832050*
כתובת למשלוח –מרכז מכירות קונצרני -   ת.ד 403 אשקלון 
פקס – 036986597
מספר לסמס -0557000183


במידה ונתקלתם בבעיית נגישות בבקשה תודיעו לנו ונפעל לתקן ולשפר. 
פרטי רכז הנגישות - אברי לאופר
טלפון נייד - 052-3124892
avirl@tnuva.co.il