- |
- השף הלבן
- |
- כשרות
- |
- מכון תנובה למחקר
- |
- מוזיאון תנובה
- |
- תנובה ארה"ב
- |
- תנובה שף
תנובה מודיעה על השקת מחלבת תל יוסף החדשה, לאחר 3 שנות תכנון ופיתוח ובהשקעה של 350 מיליון שקל. זאת על רקע פתיחת ענף החלב ליבוא והחלטת הרגולטור להגדיל את אישורי מתן הפטור ממכס ליבוא גבינות קשות. מחלבת תל יוסף החדשה, מהמתקדמות בעולם מסוגה, מהווה אבן דרך בקידום תעשייה ישראלית פורצת דרך, כחלק מחזון החברה להתפתח ולפתח את ענף המזון הישראלי והבינלאומי.
אריק שור, מנכ"ל תנובה: "התחרות בקטגוריית הגבינות הצהובות מובילה לשיפור היכולות של השחקנים בשוק, ומגדילה את מגוון הפתרונות והמוצרים המוצעים לצרכנים. אנו נרגשים היום לחנוך את מחלבת תל יוסף החדשה שתאפשר לנו להגדיל את כושר הייצור ולתת לצרכנים פתרונות מגוונים בקטגוריה. אנו בתנובה ממשיכים להשקיע בחקלאות הישראלית ובמשק החלב המקומי, תוך המשך הובלה של השוק".
קטגוריית הגבינות הצהובות, המגלגלת כמיליארד שקל בשנה, נמצאת בצמיחה לאור גידול בביקוש לאורך שנים וניתן לראות שגם השנה הקטגוריה ממשיכה לצמוח כמותית ב5% ו-2% כספית, נתון הגבוה משיעור הצמיחה של קטגוריות אחרות בענף המזון.
תנובה מובילה את קטגוריות הגבינות הצהובות עם נתח שוק כספי של כ- 80%, ומספקת מגוון רחב של מוצרים ומותגים הנותן מענה לצרכנים כגון: עמק קלאסית, עמק לייט, טל העמק, אצבעות עמק, גלבוע, גוש חלב ועוד.
מאז השקת "עמק" ב- 1942 הפך "עמק" לשם גנרי לגבינה צהובה כאשר חריץ עמק במעדניה הוא המוצר הנמכר ביותר ברשימת כלל המוצרים בשוק המזון בישראל.
המחלבה החדשה תייצר את כל סוגי הגבינות הקשות והחצי קשות (עמק, גלבוע, גוש חלב, טל העמק ועוד), ותפעל לצד המחלבה הקיימת שתמשיך לייצר במלוא הכוח את שאר המוצרים, בהם: חמאה, גבינות מיוחדות וגבינות שמנת.
המחלבה נבנתה בסטנדרטים טכנולוגים גבוהים מהמתקדמים בעולם. המחלבה תאפשר הגדלה של כושר הייצור בעשרות אחוזים עם יכולת הרחבה נוספת עתידית של המחלבה לגידול בייצור. המחלבה מתבססת על טכנולוגיות ייצור מתקדמות ואוטומציה.
אריק שור הוסיף ואמר "המחלבה החדשה עתידה להגדיל את יכולת הייצור של הגבינות הצהובות ובכך תהווה מענה לביקושים הגדלים בשוק ותאפשר גם בחינה של יצוא עתידי. המחלבה נבנתה בסטנדרטים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר מבין המחלבות בארץ וגם בעולם, עדות למחויבותה של תנובה לתעשייה הישראלית. מאחורי המחלבה עומד ניסיון מצטבר של 230 שנה של מהנדסי ההקמה שעמלו רבות על פיתוחה".
ענת גרוס-שון, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב: " אנו מודים לצרכנים שבוחרים לאורך שנים במותג עמק. אנחנו כמובילי שוק מחויבים להמשיך ולהעניק ללקוחותינו את גבינת עמק בטעם האהוב והמוכר, ועכשיו בצורתה החדשה. מעבר לכך, הטכנולוגיות המתקדמות במחלבה החדשה יאפשרו את הגדלת מגוון המוצרים, הרחבת כשרויות ויהוו פלטפורמה ליצירת בידול וחדשנות מוצרית, שתבוא לידי ביטוי כבר בשנה הקרובה".
דברים שלא ידעתם על תל יוסף החדשה: