לראשונה מזה 3 שנים שוק המעדנים צמח ב- 18% אודות להשקת YOLO- מעדן שוקולד אמיתי המיועד למבוגרים

17/06/2015

תנובה מרחיבה את סדרת YOLO עם שני מוצרים חדשים:  YOLO שכבות

ארבעה חודשים אחרי ששינתה את פני קטגורית המעדנים ע"י השקת מותג YOLO, משיקה תנובה שני מוצרים חדשים: YOLO שכבות עם שוקולד אמיתי .
 
YOLO היא סדרת המעדנים היחידה עם שוקולד אמיתי, וככזו מספקת טעם ומרקם שלא נראה כמותו במקרר החלב. תנובה פונה לקהל הבוגר ומספקת לו מענה  איכותי ומפנק בקטגוריה שנשלטה ברובה ע"י מוצרים המיועדים לילדים.   
 
YOLO  שכבות מגיע בגביע רחב וייחודי, בהשראת עולם הקינוחים. המוצרים החדשים הם:
 
YOLO שכבות שוקולד חלב ושוקולד לבן כולל 15% שוקולד אמיתי, 122 גרם.
 
YOLO שכבות שוקולד מריר ושוקולד לבן כולל 13.5% שוקולד אמיתי, 122 גרם.  
 
על-פי נתוני סטורנקסט לחודשים פברואר- מאי 2015, הצליח YOLO  להגדיל את שוק המעדנים ב- 18% לעומת תקופה מקבילה אשתקד ולבנות סגמנט חדש בשוק המעדנים, וכן השיג 71% בנתח שוק המעדנים בקטגוריית המבוגרים. מכירות תנובה בשוק המעדנים גדלו בכ- 77% מול תקופה מקבילה אשתקד ותנובה השיגה נתח שוק מרשים של 32%. קמפיין ההשקה של YOLO זכה בפרס איגוד השיווק להשקה המנצחת ברבעון הראשון של 2015.
 
לדברי ענת גרוס-שון, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב:
"המותג YOLO  הביא בשורה לצרכני הקטגוריה הבוגרים המחפשים מוצר שוקולדי איכותי המגלם את הפינוק האולטימטיבי. סדרת YOLO מספקת את הצורך עם מוצר מוקפד, החל מהאריזה והנראות וכלה בטעם ובמרקם ובאחוז השוקולד הגבוה. בכוונתנו להמשיך ולפתח את הסדרה ולהפתיע את השוק".