אתגרים

הזדמנויות

תהליכי מכירה והפצה

תהליכי מכירה והפצה

כיצד נוכל למקסם את תהליכי המכירה, שרשרת האספקה, הלוגיסטיקה וההפצה שלנו?

מערך המכירות והאספקה של תנובה מפיץ מיליוני מוצרים לעשרות אלפי לקוחות מדי יום. כיצד נוכל לייעל ולשפר את מערך המכירות, האספקה והלוגיסטיקה הקיים? איזה פתרון טכנולוגי יוכל להקל על הקמעונאי בכל הקשור לניהול מלאים, לוגיסטיקה מתקדמת או סידור המדף.
אם אתם מחזיקים בפתרונות או מוצרים טכנולוגים רלוונטיים לנקודות המגע של תנובה מול הקמעונאים, כלים דיגיטליים העשויים לשפר את התקשורת וההתנהלות מול הקמעונאים וכלי בקרה וסנכרון, אנו רוצים לשמוע על זה.

חווית צרכן CX

חווית הצרכן (CX)

כיצד נוכל להעמיק את הקשר עם הצרכנים ולהעניק להם חוויה יוצאת דופן?

עזרו לנו למצוא פתרונות דיגיטליים חדשים שיסייעו לנו לפתח מערכות יחסים, לעורר השראה, להרחיב שימושים ולעודד מעורבות צרכנית אצל הצרכנים שלנו. 
אם יש בידכם כלים חדשניים, טכנולוגיות ומודלים חכמים שירחיבו אפשרויות קיימות לפנייה אל הצרכנים, ערך מוסף בחיפוש השראה, תוכן ומידע הקשור למנות וחומרי גלם, אפשרויות שיסייעו להעמיק את יכולות הפרסונליזציה והחווית שתנובה כחברה יכולה לייצר סביב עולם התוכן שלנו, אנחנו רוצים לשמוע על זה.

נגיעה ישירה בצרכן DTC

מכירה ישירה לצרכן (DTC)

להגיע ליעד בזמן הקצר והנכון ביותר

בעידן שבו מהירות התגובה קריטית לחיזוק מערכת היחסים והאמון בין הצרכנים למותגים, אנחנו מחפשים דרכים אשר יקצרו וישפרו את היכולת שלנו, ליצור תקשורת ישירה עם הצרכנים ולהעניק להם תועלת בעלת ערך, חוויה חדשה ושירותים מתקדמים.
אנחנו מחפשים שיתופי פעולה עם סטארטאפים וחברות טכנולוגיות עם יכולות המאפשרות להגיע לצרכנים, לבצע מכירה ישירה באמצעות מודלים וטכנולוגיות חדשות, ולדבר איתם באופן ישיר אם באמצעות מועדוני צרכנות, תכניות נאמנות, איסוף דאטה ושימוש חכם בדאטה ומינופה לטובת נגיעה פרסונלית. יש לכם מה להציע בתחום? אנחנו רוצים להכיר אתכם.

תזונה חכמה

תזונה חכמה

כיצד כלים דיגיטליים יכולים לסייע בתכנון וניהול תזונת הפרט והמשפחה?

אנחנו מחפשים סטארטאפים וטכנולוגיות אשר יציגו כלים דיגיטליים חדשניים המאפשרים ניהול ותכנון חכם יותר, חסכוני יותר ובריא יותר לתזונה היומיומית. האם יש לכם יכולות דיגיטליות העשויות לשפר את תזונת הפרט והמשפחה? דרך חדשה למעקב תזונאי פרטני? כלי ידידותי אשר יספק המלצות תפריט ובישול מותאמות לצרכי המשפחה הייחודיים? אם כן, יתכן ואנחנו יכולים לשתף פעולה. 

תובנות צרכניות

תובנות צרכניות

איך מייצרים תובנות צרכניות באופן פורץ דרך?

מה ניתן ללמוד מהתבוננות על הרגלי הצריכה החדשים של הצרכנים והקונים שלנו, וכיצד ניתן להמיר את המידע הזה לכדי פתרונות שיתאימו למציאות הצרכנית החדשה?  
האם יש בידכם דרכים חדשניות ודיגיטליות, שיעזרו לנו ללמוד טוב יותר על הצרכנים שלנו בבית, בזמן הקנייה בסופר, ולפני  או בזמן הבישול והאפייה, ככה שנייצר תובנות ייחודיות על הצרכים והרצונות שלהם, ונוכל  להגדיל את המעורבות עם מותגים שלנו?  אם כן, אנחנו נשמח לשמוע על כך.

מודלים עסקיים היוצרים הפרעה

מודלים עסקיים

האם בידכם הקלף שישנה את חוקי המשחק ויביא מודל עסקי היוצר הפרעה?

מוצרים ושירותים המשנים הרגלים צרכניים קיימים, הם אלו המניעים את התעשייה קדימה.
אנחנו מחפשים מודלים עסקיים העתידים לייצר הפרעה באופן שישנו את הדרך שבה צרכנים התנהלו עד היום.  אם יש בידכם חדשנות העשויה ליצור הפרעה במתווה הקיים, חדשנות דיגיטלית שתשנה את הרגלי הצריכה, הקנייה והמכירה הקיימים או פתרונות חדשים לאופטימיזצית שרשרת האספקה, נשמח לשמוע מכם

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן