אתגרים

TobiiPro-VR-Analytics-for-package-design-testing-i

SEBO

האתגר:
ביצוע מדידה של אפקטיביות מבצעים ואמצעי נראות בנקודות המכירה בכלי מחקר חדשניים ומתקדמים.

הרעיון:
שימוש בטכנולוגיית Eye Tracking, מעקב עין, המאפשרת לקבוע באופן מדויק, אובייקטיבי ובלתי מוטה את רמת הנוכחות, תשומת הלב, העניין והמיקוד של הלקוח בנק' המכירה וע"י כך להפיק תובנות על הקמפיין והשפעתו על הצרכן: על מה הוא הסתכל? לכמה זמן? מתי הוא הסתכל? מה משך את תשומת ליבו? כמה זמן לקח לו לקלוט אובייקטים במרחב ובאיזו מידה הם יצרו אימפקט מנטלי וכו'.

השותף:
חברת SEBOfx. חברת DATA SCIENCE המתמחה בניתוח התנהגות אנושית באמצעות טכנולוגיית מעקב-עין (EYE TRACKING) וטכנולוגיות ביומטריות נוספות.

התוצאה:
המדידה בוצעה בשלוש קטגוריות בשתי רשתות שונות.  איסוף וניתוח הנתונים ארך כ- 4 שבועות. תוצאות השת"פ הביאו להבנה מעמיקה של תנובה בנושא שיווק בנקודת המכירה, האפקטיביות של אמצעי הנראות ותרומתם למכירות בפורמטים שונים. לדברי מנהלת מחלקת הטרייד של תנובה "המחקר שינה לגמרי את תפישת עולמה המקצועי בנושא אמצעי נראות ושיווק בנקודת המכירה״.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן