מהלך המעודד זמן איכות של הורה וילד באמצעות ארוחה ישראלית משותפת המחזקת את מערכת היחסים, בונה ביטחון עצמי ומסייעת באתגרים התנהגותיים. המהלך כולל מגוון כלים, תכנים והרצאות ממיטב יועצי ההורות לצד קמפיין טלוויזיוני המעודד זמן משפחה.
בנוסף, נערכות פעילויות התנדבותיות ייעודיות של יחידות עסקיות שונות בחברה, בהתאם להעדפות, מיקום גיאוגרפי וצרכי הקהילה הסמוכה. העובדים מוזמנים להיות "שגרירי תנובה" בארגונים קהילתיים, ולהתנדב בפעילות תחרותית ייחודית במסגרת חג השבועות. מגוון פעילויות התנדבותיות אלו המוצעות לעובדים לאורך השנה עודדה התנדבות של כ- 1,000 עובדים במהלך תקופה זו.