קוטג' תנובה 12% חוזר למדפים

31/12/2022
זמן קריאה ממוצע: 55 שניות

 

תנובה הקימה קו קוטג' חמישי במחלבת אלון תבור בהשקעה של 30 מיליון שקלים, במקביל תנובה משיקה מחדש את קוטג' תנובה 12%

במהדורה מוגבלת

על פי נתוני סטורנקסט לשנת 2022: קוטג' תנובה הוא הגבינה הנמכרת ביותר בישראל  והוא מוצר השני בדירוג המוצרים הנמכרים בישראל אחרי חלב תנובה 3% בקרטון

 

תנובה חונכת בימים אלה קו קוטג׳ חדש במחלבת אלון תבור בהשקעה של 30 מיליון שקלים, אשר יצטרף לארבעת קווי הקוטג׳ הקיימים. לדברי מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק בחטיבת החלב בתנובה "הקמת קו הקוטג' החדש נועדה לספק את הביקושים הגבוהים לקוטג', שהוא אחד המוצרים האהובים והפופולאריים ביותר בקרב הציבור הישראלי ועונה על טעמו. על פי נתוני סטורנקסט לשנת 2022, קוטג' תנובה הוא הגבינה הנמכרת ביותר בישראל, והמוצר השני בדירוג המוצרים הנמכרים בסופרים בישראל, אחרי חלב תנובה 3% בקרטון".

 

במקביל, תנובה משיקה מחדש ובמהדורה מוגבלת את קוטג' 12% שומן בגביע של 250 גרם עם טעם עשיר ומפנק של שמנת. הוא יצטרף לסדרת הקוטג'ים 5%, 9%, 3%,  וקוטג'ים בטעמים. קוטג' תנובה 12% הושק לראשונה בשנת 2010 במהדורה מוגבלת וחזר בתחילת 2020 במהדורה מוגבלת, כחלק מסדרת 'ארוחה בקטנה'. כעת המוצר יושק מחדש ובגודל 250 גרם לתקופת החורף.

 

את השקת סדרת מוצרי הקוטג' ילווה קמפיין חדש בכיכוב הפרזנטור החדש של תנובה, אסי ישראלוף משלישיית "מה קשור", שלראשונה יצטלם לקמפיין יחד עם שני ילדיו, ירדנה וגידי. ישראלוף נבחר לפרזנטור של "תנובה", תחת השפה המוכרת והותיקה של המותג – "לגדול בבית ישראלי", אשר שמה במרכז את המשפחות הישראליות, וסיטואציות החיים שמאפיינות אותן.

 

 

 

קוטג' 12% שומן של תנובה, 250 גרם. ניתן להשיג ברשתות המזון ונקודות המכירה.

קרדיט צילום: יח"צ תנובה

 

אסי ישראלוף הפרזנטור החדש של תנובה ובתו ירדנה בקמפיין לקוטג' תנובה

קרדיט צילום: גבע טלמור

 

 

לשיתוף הכתבה

תוכן נוסף שעשוי לעניין אותך

לכל החדשות

אתר תנובה עושה שימוש בכלי ניטור, דוגמת קבצי cookie , של תנובה ושל צדדים שלישי. המשך גלישה מהווה הסכמה לשימוש בכלים אלה.

פרטים נוספים ניתן למצוא במדיניות הפרטיות שלנו.