מותג 'עמק' של תנובה מתרחב גם לטוסטים

28/02/2024
זמן קריאה ממוצע: 54 שניות

תנובה משיקה לראשונה סדרת טוסטים מוכנים לחימום (RTH)

שתימכר בחנויות נוחות

 

תנובה מרחיבה את מותג הגבינה הנמכר בישראל גם לטוסטים. החברה משיקה לראשונה סדרת טוסטים חדשה עם גבינת 'עמק', שישווקו במאות חנויות הנוחות של תחנות Sogood של סונול וYellow'-' של פז ועוד. הטוסטים פותחו על ידי חטיבת השוק המקצועי של תנובה 'תנובה שף', וחברת 'לורד סנדביץ', החברה המובילה בתחום הכריכים. לפי נתוני סטורנקסט לשנת 2023, שוק הכריכים המוכנים גלגל כ-50.8 מיליון שקל בשנה, כאשר עד כה עיקר השוק היה של כריכים מצוננים ולא של טוסטים.

 

הטוסטים של 'עמק' יגיעו מוכנים לחימום (RTH) באריזה אדומה בצבעי המותג וישווקו בשלושה טעמים:

  • טוסט עמק קלאסי עמק 28%, גבינת שמנת, רוטב עגבניות וזיתים
  • טוסט עמק פסטו גבינת שמנת, פלפל ובצל קלויים וממרח פסטו
  • טוסט עמק שקשוקה עמק 28%, ביצה קשה, רוטב עגבניות פלפלים וזיתים

 

לדברי מיכל בצר, מנהלת  השיווק של תנובה "'עמק' הוא מותג הגבינה הפופולארי והאהוב בישראל. הרחבת המותג גם לסדרת טוסטים של 'עמק' תאפשר להנגיש אותו גם כאשר נמצאים מחוץ לבית ותאפשר צריכה מיידית. המגמה של מוצרים לדרך (On The Go) היא מגמה הולכת וגדלה, כאשר בעת הרכישה ייהנו הקונים מטוסט חם וטרי, שיוכן מול עיניהם בנקודת המכירה, אותו יוכלו לקחת לדרך".

 

"מסקר המזון הגדול של ישראל שערכנו בשנה שעברה באמצעות מכון המחקר Kantar* נמצא כי מחצית (49.5%) מהישראלים אינם מקפידים לאכול באופן קבוע ארוחת בוקר, לכן הפתרון שאנו מציעים כעת של טוסט 'עמק' בחנויות נוחות יכול לאפשר להם ליהנות מפתרון טעים ומקור לחלבון וסידן גם כשהם בדרכים".

 

ניתן להשיג ב-Yellow, Sogood וחנויות נוחות נבחרות.

 מחיר משוער לצרכן: 27.90 ₪

 

* הסקר נערך במרץ 2023 בקרב 1,003 ישראלים בוגרים (18 ומעלה) המהווים מדגם מייצג של הציבור היהודי

לשיתוף הכתבה

תוכן נוסף שעשוי לעניין אותך

לכל החדשות

אתר תנובה עושה שימוש בכלי ניטור, דוגמת קבצי cookie , של תנובה ושל צדדים שלישי. המשך גלישה מהווה הסכמה לשימוש בכלים אלה.

פרטים נוספים ניתן למצוא במדיניות הפרטיות שלנו.