נגישות מוקד שירות צרכנים

נגישות מוקד שירות לקוחות

נגישות

קבוצת תנובה, חברת המזון המובילה בישראל, המושרשת עמוק בחברה הישראלית מזה כ-85 שנה, מקפידה לאורך כל שנות פעילותה על מעורבות בפעילות בקהילה, מתוך מודעות לקבוצות ולמגזרים שונים באוכלוסייה וערנות לצורכיהם השונים.
 
קבוצת תנובה ומוקד שירות הצרכנים שלה, גאים להיות הראשונים במתן שירות טלפוני נגיש עבור אוכלוסייה בעלת מוגבלויות.

שירות טלפוני נגיש ודרכי פניה נוספות
 
המענה הטלפוני האוטומטי במרכז השירות של תנובה הינו נגיש ומאפשר הפנייה בשירות נגיש לפונה.
 
ניתן לפנות למוקד טלפונית וגם בכתב באמצעות דואר אלקטרוני, פייסבוק,  דואר רגיל ובאמצעות פקסימיליה.
 
 
דרכי פניה:
 
טלפון – 1800-666-244
דואר אלקטרוני – moked@tnuva.co.il
כתובת למשלוח – ת.ד 403 אשקלון
פקס – 08-6832030
 
 

מוקד הצרכנים הנגיש הוא מוקד שירות טלפוני ואינטרנטי לכל דבר, המעניק שירות  לאנשים עם מוגבלויות.
 
בהדרכתם המקצועית של נציגי עמותת "נגישות ישראל" הותאם מערך השירות הטלפוני כדי לתת מענה לבעלי צרכים מיוחדים, כגון כבדי שמיעה, ראיה, בדגש על התאמה לצרכים של כל לקוח.
 
לנוחיותכם, התאמנו את גודל הגופן בתכתובת הניירת של המוקד הנגיש, והמידע נשלח במעטפות בפתיחה קלה. במערכת הקולית של השירות קיים מענה המנותב ישירות למוקד הנגיש ובו הותאמה הקריינות לצרכי כבדי השמיעה.
 
לטופס שירות לקוחות >